joi, 6 august 2009

Vocabular
















gogoi = gunoi

atou = tract0r
tae , tae , chichimi = sare,zahar si grasimi(asta o aude mereu la TV si repeta toata ziua)
paă = repara
cacaaaa = ciocolata

liga = sapaliga(are una mica si se joaca toata ziua in gradina cand face treaba cu mami)
patoi = pateu


Ieri,desi nu era frig,batea vantul iar noi am fost nevoiti sa stam mai mult afara sa montam hidroforul.Asa ca a stat si David cu noi,ca nu ii place sa stea singur in casa si nici eu nu il las decat cate 5 minute singur daca nu am incotro.Asa ca , desi nu a fost imbracat subtire,pe seara a facut temperatura si tuşea putin.Avea 38,5.I-am dat imediat Panadol si Humex si i-am bagat in picioare sosete cu otet.Si-a revenit cam intr-o ora,desi nu de tot.Insa a aparut alta problema : diareea.I-am fiert o mana de orez cu 2 cani de apa cam 10 minute dupa ce a inceput sa clocoteasca.Pana s-au umflat boabele de orez.Apoi am racit zeama si i-am pus-o in biberon cu foarte putin lapte(asta ca sa il determin sa bea).I-am dat si de dimineata la fel,cand a cerut lapte.

Acum inca nu i-a trecut diareea,a mai facut azi de dimineata iar.Asa ca i-am facut ceai de menta si l-am pus la racit,dupa care il voi amesteca(150 ml) cu o jumatate de pliculet de Smecta si ii voi da sa bea.Sper sa vrea.Oricum astazi nu ii dau decat covrigei,grisine si ii prepar putin orez cu piept de pui.Iar in loc de apa ii voi da ceai cu Smecta.Asa ca,de sete,va trebui sa bea.
Bine macar ca a scapat de temperatura.In caz ca revine ii voi pune un supozitor Novocalmin.

11 comentarii:

  1. Pai multa sanatate piticului vorbaret!Aveti grija sa nu cadeti in cealalta extrema...Sa sti ca si painea prajita e faina,cu putina branzica telemea pe ea...si cu ceai de menta e tare buna la gust!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu ca e cam tarziu, dar niciodata nu se stie... eu ii dau lui stefi hidrasec sau enterol. sunt special facute pentru copii. ii dau cam 2 pliculete / zi (unul dimineata si unul seara) plus ceai de menta, paine prajita - pe plita sau la prajitor - cu almette sau alta pasta de branza telemea / dulce.
    pentru febra, pediatra mea - de la spitalul budimex din bucuresti - m-a invatat sa-i dau o doza de nurofen sirop, peste 4 ore o doza de panadol, peste alte 4 ore nurofen si tot asa. sa le alternez la interval de 4 ore. in maxim 48 ore isi revine. si bineinteles novocalmin sau eferalgan supozitor.

    foarte simpatic david. sa va traiasca si sa va bucurati de el, iar noul an sa-i aduca multa sanatate - ca-i mai buna decat toate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dulce pustiul,sa-ti traiasca si sa te bucuri de el!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multa sanatate din toata inima ii doresc baiatului tau, si sper ca pina acum sa se fi facut bine si totul sa fie OK !

    RăspundețiȘtergere
  5. sa-ti traiasca bulgarasul de aur pe care-l ai..este foarte dulce...

    RăspundețiȘtergere
  6. :))))))))))))) Sa-ti traiasca!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. In realitate e si mai frumos decat ne arata fotografiile!
    Mami, cand mai postezi poze noi cu puiul?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce vocabular haios!
    Nou ne luase o saptamana sa intelegem ce inseamna "bodo-bodo", "a bodo-bodo!"! Dar, din cauza ignorantei noastre!
    Scumpica mea vroia la nani, in dormitor!
    A mai fost si "mana-mana", Pala-pala",toate o silaba repetindu-se!
    Felicitari pentru bebe din burtica, asa am inteles! si, fiti tari, ma abtin de la a mai spune ceva,ca sa nu mai pun si eu gaz pe foc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Muie la iehovisti, mormoni si atei!

    RăspundețiȘtergere
  10. victoria, cred ca a fost o neintelegere la mijloc. tu ai trimis alinutzei datele tale ?adresa si nume? in lista alinutzei nu apare ca ai trimis datele. poate nu a primit emailul ca altceva nu poate fi vorba , de bunavointa a dat dovada din plin. mai trimite-i o data datele tale si verifica cu ea ca le-a primit , te rog frumos.

    RăspundețiȘtergere
  11. Îmi place sa citesc cum pocesc copilasii nostri cuvintele.Eu mi-am notat cam tot ce pocea fiica-mea cînd era de-o schioapa.Amintiri placute :)
    E tare dulcic copilasul tau! :*

    RăspundețiȘtergere